پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

گل پسر مامان

دوران مدرسه كلاس اول دبستان

1397/6/13 9:22
نویسنده : مامان پریسا
295 بازدید
اشتراک گذاری

15078980083.jpg

 

شکوفه من به مدرسه میرود

یه جورایی کلافه بودم مدرسه مورد نظر را برای پرهام پیدا کرده بودم‌ ولی دوست داشتم غیرانتفاعی میرفت که بابا علی هزار دلیل و برهان اورد که مدرسه دولتی باید بره و ما هم رفتیم ثبت نامش کردیم

خیلی مواظبش شدم سرما نخوره که خداروشکر سرما نخورد

روز جشن شکوفه ها بود روز توزیع کتابها و اشنایی با معلم

از کل مدرسه شش نفر گریه میکردن که پنج نفرشون اروم شد و یکیشون تا الان که ۲۰مهره صبح به صبح با حال زار و گریون از پدرش جدا میشد

پرهام چون پیش دبستان رفت هم نظم و جمع کردن وسایل یاد گرفت هم جدایی از من تحمل میکنه و خیلی هم بهش خوش گذشته

اوایل تا دهم مهر اسم خانومشون بهرامی بود با ۱۴سال سابقه کار خیلی با ابهت جدی بود

بنا به صلاح مدیر یه خانم دیگه گذاشتن

که با ۲۹سال سابقه کار اومده پرهام میگه مثل مادر (مادر بزرگش )راه میره و صبح به صبح قران میخونه

روز اول مهر همه رو صف کردن و از جلو نظام که گفتن صداشون شنیدم انگار زیر پام خالی شد

نتونستم طاقت بیارم و اومدم خونه

ساعت لعنتی تکون نمیخورد برای اوردنش از مدرسه

باللخره ساعت یازده جلو در بودیم با مامان مریم

پرهام کلاس ۱/۱بود با یه شاخه گلایل اومد انقدر فشارش دادم تق صدا داد بچم

سه تا نقاشی کشیده بود تمام کتاباشم داد بهم گفت جلد کن

گفتم چشم فدای تو کتابات بشم نفسم

فرداش رفتیم سه تا دفتر خریدم

براش

خب دیگه زیاد سخنرانی کردم اینم عکساش روز جشن شکوفه ها و اول مهر

وقتی از زیر قران ردش میکردم گفت واسم آرزوی موفقیت نمیکنی

دوباره فشار بوس ماچ لیس و بالاخره ارزوی موفقیت و سلامتی کردم براش.

 

 

 

15078980104.jpg

 

 

 

 

15078980120.jpg

 

 

 

 

15078980161.jpg

 

شکوفه من به مدرسه رفت ۹۶/۶/۲۹

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)