پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

گل پسر مامان

عكسهاي روزهاي اول مدرسه

1397/6/13 9:27
نویسنده : مامان پریسا
299 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا میخوام خاطرات مربوط به پرهام در طول مدرسه رفتنش بگم مثلا این پست کلا برای کلاس اولشه

تاریخ نمیزنم تا الان چون نمیدونم دقیقا چه روزیه 

ماه مهر  ۱۳۹۶

تقریبا اوایل ماه مهر دو هزار تومن پول دادم بهش از بوفه خوراکی بخره  وقتی رسید به مدرسه گفتگوی دو همکلاسی رو شنیده

<نمیشناخته که اصلا تو کلاس خودشون هستن یا نه کی بودن چه شکلی بودن هیچ یادش نمیاد > یکی به دیگری گفته : -پول میخوام -چقدر ؟  -  ده هزار تومن -میخوای چکار -لازم دارم -ندارم   و اینجا بود که پرهام به کمک همنوعش میشتابد  

بیا این پول مال تو من نمیخوامش فقط عصبانی نشو  - دستت درد نکنه - مشکلت حل شد - اره مرسی 

من :

22.gif

 بابا علی 

21.gif

 پرهام 

1.gif

روز بعد 

مامان ؟

جونم ؟ -امروز یکی به پام لگد زد پام داغون شد دوستم گفت چرا میزنی گفت بریم دعوا رفتن دعوا 

من

12.gif

 بابا علی 

40.gif

چهارشنبه هجده مهر 

بابا امروز خیلی بچه ها بهم لگد میزدن خانم دعواشون کرد گفت مگه شماها حیوونید 

برای خانم بالای برگه رو خواندم خانم فهمید سواد دارم بهم جایزه یه چیزی داد شبیه منچ 

من

41.gif

41.gif

قبل از عاشورا 

مامان امروز خیلی تو حیاط نگهمون داشتن کله ام پخت 

یه کلاس ششمی منو برد پیش ناظم گفت این کار بد کرد 

گفتم وا مگه چکار کردی گفت هیچی فقط یه اهنگ گذاشتن من بشکن زدم  

من 

13.gif

 بابا علی 

21.gif

 با اهنگ مداحی رقصیده بوده

جشن يلدا 

15294307940.jpeg

15294308836.jpeg

اربعين حسيني 

15294310490.jpeg

صبحانه سالم 

15294312987.jpeg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)