پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر مامان

آلبوم عکس های 1 تا2 سال پرهام

1391/10/3 9:49
نویسنده : مامان پریسا
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  قند عسلم

سال اول زندگی شما چه سخت  گذشت ولی فوق العاده فوق العاده شیرین و دلنشین بود

و بعد از  اولین سالگرد تولدت

دنیای منم متحول شد سخت تر و شیرین تر و جذاب تر اخه تو با شیرین زبونی هات هر روز

داری دلبری میکنی .

حالا میخوام آلبوم عکس سال دوم زندگی تورا در وبلاگ مخصوص تو بذارم تا همیشه برای

یادگاری بماند .

عکس های آتلیه پرهام

یک سالگی پرهام

تاریخ ایجاد   آلبوم:٢٠/٦/٩١

 

بفرمایید منزل (دم در بده)خوش تیپ هارو میگیرن

 عکس بالا: فردای تولد است(26/3/91)

ببین چه بچه خوبیم.اشتباه نشه من پسرم

یا علی مددببخشید دوباره چیز شدم

وزنه برداری پرهام  در المپیک 2012                      ببخشید دوباره چیز شدم .بار آخره


شیشه پاک میکنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان آریان
24 شهریور 91 17:12
زهره مامان آریان
29 شهریور 91 0:49
زهره مامان آریان
2 مهر 91 0:30
پس چرا پست جدید نمیزاری مامانی؟؟؟؟؟؟
زهره مامان آریان
10 مهر 91 23:27
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید