پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر مامان

دندان مرواریدی پرهام

1391/6/16 17:18
نویسنده : مامان پریسا
3,349 بازدید
اشتراک گذاری

١٢/١١/٩٠

 

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم
صاحب مروارید منم
یواش یواش و بی صدا
شدم جزء کباب خورا

دندون ریزه میزه

 

 مامان جونی میخوام خاطره ای خلاصه از دندون های مرواریدیت  بگم .niniweblog.com

یه روز که داشتی مثل همیشه سوپ با نون میخوردی من فکر کردم لثه تو یه تیکه نون کوچولو جامونده وقتی بهت آبو دادم با لیوان خال خالیت دیدم تق تق تق صدا میده گفتم وای اخ جون پرهامی جونم دوندون خوشگلات داره در میاد میخواستم از خوشحالی بندازمت بالا دیگه نگیرمت هههههه

niniweblog.com

این هم عکسای آش دندونی که مامان مریم با عشق برات پخته و گیفت دندونی که مامان پریسا برات درست کرده .www.smilehaa.org

راستی اون عروسک که تو عکس پشتت تو هستش بابا علی برات خریده و مامان مریم هم ماشین دیوونه برات خرید و مامان اکرم هم ٢٠٠٠٠ هزار تومن پول داد و  زینب جون هواپیما داد و خاله الهه و عمو امیر هم بن تن اسکیتی با استیکر بهت دادن  عمه افخم عروسک گاو بهت داد. باید از همشون تشکر کنی .بعدا از کادو هات عکس می اندازم .

 gift   آش دندونی

گیفت دندونی و پرهام دندونی

 

 

      

دومین دندون اقا پرهامی دندونیهم در اومد        

الان من 4 تا دندون دارم

2 تا بالا 2 تا پایین

١٨/٣/٩١

پنجمین دندون پرهامی درآمد هورااااا

دندان پیشین سمت چپ

دندان های پیشین بالا و    سمت چپ و راست  ٢٨ تیر و ٥ مرداد

دندان های پیشین پایین  و راست ١٠ مرداد

دندان آسیاب اول ١٤ شهریور سال ٩١ گوشه اش نمایان شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

sama
18 بهمن 90 0:41
جیگر این پسمل خوشملو برم من با این مرواریدش . دندون موشیت مبارک باشه چه کیفی میده از این به بعد تو اون لیوان خا خالی آب بخوری تق تق دندونت رو میزنی بهش و کیف میکنی .
sama
18 بهمن 90 0:47
اینم یه شعر خوشمل دیگه برای دندون پسملت .
سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم
صاحب مروارید منم
یواش یواش و بی صدا
شدم جزء کباب خورا


مرسی خاله سما جون
sama
24 بهمن 90 17:38
به به دستت درد نکنه مهتاب جون عالی شدن مامان هنرمند . انشالله بقیه دندونهای پرهام گلی هم راحت و بی دردسر در بیاد و پسملی ناز ما رو اذیت نکنن.


سلام شما لطف دارید مثل مال شما نشد ایشالله که دندان های یاسین گلی هم راحت در بیاد
پگاه
29 بهمن 90 13:40
سلام. عزيزم انشالله كه همه ي دندونهات به سلامتي و راحتي در بياد و حسابي كباب خور بشي گل خوشگل. مامان پريساي هنرمند دست شما هم درد نكنه. گرچه كه ما نبوديم و نتونستيم فيض ببريم.
الهه
3 اسفند 90 14:24
خاله خوشگله من انشالا همه دندونات راحت دربیان باهاشون غذاهای خوشمزه بخوری دست مامان مریم مامان پریسا درد نکنه انقدر زحمت کشیدن
حميده
6 اسفند 90 10:00
عزيزه دلمممممممممممممممممم دلم برات يه ذره شده خاله فدات بشممممم ميام ميخورمت همين روزا
پرهام ومامانش
23 اردیبهشت 92 0:10