پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر مامان

به نام خدای مهربون

1390/8/17 22:22
نویسنده : مامان پریسا
1,046 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامان

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

این حرفهایی که می خوام بزنم حرفهای مامانیه که اگر یه روز بزرگ شدی و مدرسه رفتی و این یادداشت هارو خواندی بفهمی چقدر مامان پری دوستت داره .

niniweblog.com

پسر قشنگم: من همیشه از خدای مهربون یه بچه سالم ، صالح و خوشگل می خواستم ، اما بخدا می گفتم : دوست دارم خوش قدم هم باشه ،و از ته دلم بخوامت چون می خواستم با صبر و حوصله بزرگت کنم و هر چه بودی (چه دختر و چه پسر ) فرقی نمی کرد فقط سالم باشی .سوال

سه سال و چهار ماه بعد از اینکه مامان پری و بابا علی با هم زندگیشون را شروع کردند با هم قرار گذاشتند از خدای مهربون خواهش کنند که بهشون یه بچه سالم و صالح و خوشگل بده.niniweblog.com

و مامان پری ترسید دعا کرد : خدایا اگر صلاح می بینی یه نی نی تو دلم بذاری ،یه بچه سالم بذار که برامون اتفاقی نیفته آخه من خیلی ضعیف و احساساتی هستم. خدا هم بعد از چند ماه انتظار تو رو تو دلم گذاشت  و گفت : سفت و محکم تو دلت نگهش داشتم خیالت راحت باشه ؛

niniweblog.com

ولی مامان که زیادی فیلم دیده بود نمی دونست وقتی کسی نی نی (از جنس شیشه )تو دلشه نباید کارهای سنگین بکنه

niniweblog.com

چند بار شانس آورد و تو محکم مامانو گرفته بودی که نیوفتی و مامان فهمید خدا دعاشو مستجاب کرده .

و حالا می خوام از روز اولی که نمی دونستم که تو  در دلمی تعریف کنم تا بدنیا اومدنت.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)